marți, 5 martie 2013

Balea vs Balea

Salut fetele :*

         Imi cer scuze ca nu am mai postat nimic dar raceala mi-a pus capac :(.De 2 zile stau in pat si ma simt ca naiba, astazi ce mai m-am ridicat sa fac ceva treaba prin casa, dar trebuie sa imi treaca ca doar avem treaba nu degeaba a venit primavara :).
        Astazi vreau sa va vorbesc despre doua deodorante marca Balea si anume:

    Prima data l-am incercat pe cel spray si mi-a placut la nebunie asa ca am zis sa il cumpar pe cel crema pentru purtat in geanta, insa planul meu nu a functionat dar sa va explic de ce si le iau pe rand.
    Deodorantul crema Balea Sensitive are 50 de ml, are consistenta unei creme de fata mai grase si ambalajul este prevazut cu un mic orificiu pe unde iese produsul.Mirosul este fresh, imi place la nebunie insa nu rezista deloc si prin deloc ma refer undeva la jumatate de ora, maxim o ora ceea ce pe mine nu ma incanta.Dupa ce te dai cu el trebuie sa iti gasesti de lucru vreo 5 minute altfel te trezesti cu bluza patata inainte de a iesi din casa. Din cauza ambalajului nu foarte inventiv cand pordusul este spre sfarsite iti este foarte greu sa mai scoti ceva produs( chiar daca mai ai cam un sfert) si aici incepe distractia, incepi ca tragi si sa impingi produsul  spre "iesire"  si te trezesti dintr-o data cu o cantitate imensa pe care nu mai poti sa o bagi ianpoi, deci si prin urmare o arunci.Cam asta ar fi in mare parerea mea despre asta micu.
   In ceea ce priveste deodorantul spray  lucurile se schimba :). Acesta are 200 de ml si este sub forma de spray dupa cum bine v-ati dat seama. Din punctul meu de vedere mirosul este de trei ori mai accentuat decat in cazul celui crema si rezista intre 6-7 ore fara probleme in zilele normale( fara alergat, caldura de lesini pe strada etc). Dezavantajele pe care le gasesc acestui spray este mirosul care poate concura lejer cu parfumul(spuneam ca se simte de la o posta) plus ca mie imi lasa pielea putin uscata.
  Cum spuneam la inceput planul meu era ca dimineata sa il folosesc pe cel spray iar pe cel crema sa il iau dupa mine, nu a functionat deoarece de fiecare data reuseam sa imi patez bluza si mi-am dat seama ca nu fac mare lucru folosindu-l.Pretul celor doua este undeva intre 6-9 lei si le puteti achizitiona din magazinele DM.Pe cel spray il recomand din toata inima, atat timp cat va place mirosul.

    Sper ca am spus tot de aveam de spus, iar daca am uitat ceva nu ezitati sa ma intrebati printr-un comentariu.
    Va pup si ne auzim curand :*

12 comentarii:

  1. Si eu sunt racita si ma simt groaznic :(. Deodorant crema nu am incercat pana acum, habar nu aveam de existenta lui. Nu mi-ar placea sa folosesc un deodorant spray cu miros puternic, le prefer pe cele inodore. De aproximativ un an folosesc Mitchum, mi se pare atat de bun incat nu cred ca voi renunta la el nici in 2013.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa te faci bine, eu am renuntat la vitamina C si m-a prins raceala, cu vremea asta care nu stie ce vrea :).Il voi incerca cu siguranta deodorantul folosit de tine pentru ca nu stiu cum sta treaba cu cele inodore.unde il gasesc oare?

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. da asa e,noroc ca trece destul de repede :).merci ca ai trecut pe la mine :*

      Ștergere
  3. Sa te faci bine :-). Eu nu am incercat niciun produs de la ei, insa o sa incerc cand am ocazia :-* :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti place mirosul rezistenta e garantata la cel spray, cred ca e cel mai bun din gama lor :)

      Ștergere
  4. din gama asta am avut doar stick-ul, care a fost deplorabil :((.


    multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stick-ul nu l-am incercat din gama asta,doar altele si am aceiasi parere ca si tine :)

      Ștergere
  5. Le-am încercat pe amândouă. Crema nu mi-a plăcut deloc, e ineficient, însă din spray mai am şi îl folosesc zilnic. Miroase demenţial şi protejează mult mai bine ca alte deodorante încercate :) Însănătoşire grabnică (nouă, pentru că sunt în aceeaşi situaţie ca şi tine).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fel si tie,sper ca te simti mai bine si sa ai/avem grija pe viitor :)

      Ștergere