marți, 19 februarie 2013

Pizza in 8 minute!Serios!


Pe principiul o postare random, o postare cu mancare astazi va prezint decoperirea mea din ultima perioada.Cautand pe net reteta rapide pentru aluat de pizza am dat peste acest blog pizza de unde am aflat de pizza in 8 minute.

Bineinteles ca nu am respectat  toata reteta pentru ca eu vroiam o pizza, nu mai multe insa a iesit o minunatie avand in vedere timpul alocat.Am improvizat la cascaval(nu avem prin casa asa ca am pus un fel de branza felii cu gust cascaval).

Daca va face cu ochiul puteti urma pasii de pe acel site.In cazul meu, dupa ce am lasat aluatul sa creasca l-am intins in tigaie, am adaugat pasta de tomate amestecata cu o lingura de ulei si condimente dupa care am pus ciupercile calite dinainte cu ceapa.Asta bineinteles dupa ce am intors aluatul.La final am adaugat cele 4 felii de "cascaval" si am mai lasat 1 minut pe foc.

Stiu ca timpul total de preparare nu este 8 minute ci undeva pe la 15-20 cu taiat si calit, dar eu spun ca se merita pentru o pizza gustoasa facuta de tine :).Blatul e cam gros pentru gustul meu dar am pus cantitatile dupa ochi si poza nu este cea mai reusita insa vreau sa va faceti o idee, chiar arata a pizza pentru cele 8 minute :)


Vreau sa incep sa va prezint fiecare saptamana in poze, nu stiu daca voi reusi pentru ca nu port tot timpul aparatul dupa mine iar telefonul face niste poze nesimtit de urate :)).Deocamdata fac poze cu aparatul, sper sa adun cate ceva.

Va multumesc si astept comentariile  voastre!

9 comentarii:

  1. Bafta cu blogul, chiar ca esti pasionata de gatit, poate mai invat si eu cate ceva!
    Si eu stau in Timisoara si de trei luni am un blog. Ma poti vizita aici: http://www.beautystory.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm... ce pofta mi-ai facut!! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum doua seri am facut pizza, blatul il intind cu sucitorul subtire, cand nu am cascaval merge si cas sau mozzarella.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Mara,pizza ta arata delicios!
    Ti-am gasit blogul datorita postarii tale pe site-ul lui Choco,si o sa te urmaresc in continuare fiindca,si eu am terminat la Timisoara si si mie imi place la nebunie sa gatesc:D
    Uita-te la mine,daca esti interesata.Sunt inca mica,nu de mult am inceput:)
    ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc mult si ma bucur ca am "castigat" o cititoare. te-am adaugat in lista mea de bloguri iar in ceea ce primeste "dimensiunea" blogului sa nu iti faci probleme, eu si multe alte fete suntem la inceput dar cu tenacitate si pasiune sunt sigura ca vom avea numai de castigat te pup

      Ștergere
  5. Si eu am inceput sa scotocesc prin toate postarile tale!Ma bucura ca gatesti, si eu gatesc, pentru ca sunt nevoita,dar multe lucruri nu-mi prea ies in materie de gatit! Tine-o tot asa! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incearca sa cauti bloguri culinare care contin si poze cu fiecare pas, te ajuta mult asta sa iti dai seama cum trebuie sa arate :) multumesc mult :* urmeaza sa postez doua retete, poate te ajuta

      Ștergere